0

Orangeriet

Vaknade 06,15 en söndagmorgon och full av energi! Gick en promenad med Tekla , fixade med disk och tvätt.
Körde till Klippan och solade. Tog en del foton på mig själv i helfigursspegeln där.... FY F_N! Som jag ser ut nu för tiden! Det är hög hög tid att ändra på det (nästan övertid!!) Ser fram emot denna resa med mer träning, god, nyttig mat, bättre kondition, bättre psyke, bättre självkänsla, ny energi och glädje, rent hus, ren kropp och ren själ....
Äh, det krävs nog så mycket mer än jag redar ut... ;) :D
 När jag solat, duschat så tog jag en kopp kaffe med min man innan han och jag körde till Svenssons och hämtade upp en ovetandes Lena. Conny visste att men inte var vi skulle.
Körde en liten omväg så att de hann öppna på stället vi skulle på, men det hjälpte inte för de hade försovit sig...
När de väl var på plats blev vi väldigt nöjda och glada! Fantastiskt trevligt och gott!
Vi blev bjudna på en hotshot ginger-lemon - nyttigt och gott!
Brunch.
fick sno en bild från Lena för jag missade att själv ta bilder på oss människor...
Supermysigt och dit kommer vi att köra igen!
I ca 1,5h var vi där, innan vi körde hem satte oss framför tv en stund. Blogga luggat och är redo för dagens träning nu! 
Puss och Kram /L8
 

Kommentera här: