0

Stavhockey

Jag vaknade tidigt, medan det fortfarande var mörkt ute. Drack flera koppar kaffe medan jag läste Mia Törnblom.
Christer vaknade och fixade frukost, som vi åt innan killarna orkade ta sig upp ur sängarna.
Christer gick ut och kollade isen på dammen.
Matchplanen fixad.
Någon gick över isen innan den var ordentligt frusen...
Stavhockey med krocketklubbor
Tre hårda matcher 2-1 till Christer och mig. Drattade omkull flera gånger, halt som tusan
Slagna hjältar...
En härlig dag med killarna i stugan!
Varm choklad efteråt...
Sugrörs-Lucas lekte....
 Christer vann över killarna på SuperMario medan jag läste.Spelade kort och spel igen.
i min nya pyjamas...
utmaning...  jag kan fortfarande gå upp i brygga! Blev rik på den bryggan!
Busade, lekte och skrattade innan vi gick och la oss vid 23.

Kommentera här: