0

"SuperL8"

Vaknade vid 06.20, duschade och åt frukost. Satte mig vid datorn en stund innan jag slängde sopor, fixade med tvätten och gjorde mig redo för att köra hem. Slutade kl. 08.00. Körde 08.12, inom Maxi klar och lämnade Hyllinge 08.27. Kom hem tände ljusen i massagerummet, drack en kopp kaffe och klockan 09 började jag massera.
Massage kl. 08, 09, 10,11, 12,20 och 13.30. tre rygg, en halvkropp och till sist en helkropp.
Kände mig nöjd och full av energi så jag bytte om direkt till springkläder. Christer sprang tre km med Tekla(ont i sin "gubbavad").
Ut i snön och -graderna och kände mig stark! Så stark så för att istället för de 3km som jag hade tänkt mig så
blev det bortom V.Sönnarslöv och fem km. Nöjd!
Drack lite vatten, in i duschen och var klar att köra kl. 16 som jag talat om för de andra.
Christer , jag Lucas Karro och Rasmus körde till Väla för att köpa present, byta batteri på mina klockor, lämna min smartwatch(laddaren på lagning. Rasmus och Karro letade och köpte byxor till Rasmus. Vi köpte bröd från Röstånga Mölla och sedan körde vi ner i stan och köpte kvällsmat.
Sedan blev det spel en stund hela med familjen.
Satt ner för länge och efter denna dagen när jag känt mig som "SuperL8" så blev jag trött! Jättetrött!
La mig vid 22

Kommentera här: