0

Trettonaftonfest

Dana skjutsade oss fyra till Tornsborg, Färingtofta och till årets Trettonafton-fest. Lite sena kom vi dit och hann hälsa på några innan vi satte oss till bords. Alltid lika härligt att komma dit och träffa människor och vänner från förr! Maten kom från Golfkrogen i Ljungbyhed och var mycket god! Serveringspersonalen var grym!!
Laxpaté och skaldjur till förrätt
 
134 gäster tror jag vi var - ett gott gäng !

Där kom MickeOlof med på en bild...
Kvällens värdinnor (till sommaren står jag där, eller på någon annan scen...) som tillsammans med sina män fixat till en fantastisk kväll!
Gott med kött, kokt potatis,,rotsaker med en god sås till huvudrätt
Till sist fick jag en besk...(fokus på fel ställe?)  Tack Viktor för det, mycket bra jobbat!
Bord 15 - bästa bordet!  Vilket visade sig att det var nästa års värdar!
 Conny Nilsson (tvingade honom att dricka besk med mig...)
 Dessert!
Coverlovers hette bandet och de var väldigt bra - bra tryck både på dem och de fick igång oss alla lätt!
Som jag skrivit flera gånger överallt - en helt fantastiskt rolig kväll och jag känner det som jag skrattade
hela tiden, dansade mycket och kramades/pussades en hel del också. Det är så gott att vara tillsammans med de gamla vännerna! TACK till värdparen, Ljungbyheds golfkrog, serveringspersonalen, Coverlovers
och alla härliga gäster!  Vi ses igen till sommaren....

Kommentera här: