0

Grillfest

Detta blir en sammanställning av veckan...  Det går så fort och det är så kul...
Fläskamåndag med syster yster på Willans boende och restaurang. Mycket gott!
..och bästa sällskapet! (Chef över köken;))
Beställde ny skalm till mina terminalglasögon
Tisdag, en regning tisdag  Strövelstorp
Lucas skickade och frågade om jag skulle handla på hemvägen. - Vad behöver du ha handlat,skickade jag tillbaka. Och då fick jag detta svaret:
Han tyckte det var lite väl tomt.... Så det blev till att handla på hemvägen
med en springrunda på kvällen. Tungt, men det blev ändå 5km
Lunch på Harrys i stan , även denna dagen med kära syster.
 
Boxning på kvällen så det stod härliga till. Jag och Anna tillsammans denna gången - superkul och tröttande!
Boxningen gav plats till en pizza tillsammans med semesterfirarna på kvällen.
Torsdagslunchen med...
Annika och hon kan säkert lära sig att älska sushi precis som jag gör! :D
När jag slutat jobba körde jag och hämtade Rasmus från Kungsgårdsskolans idrottshall, där Airwipp hade camp med sina parkourkillar. Rasmus hade skadat sin fot och efter lite övervägande körde vi in till 
Akuten med honom, efter röntgen så konstaterades det att den inte var bruten men efter någon dag
såg den ut såhär:
Efter mycket prat från främst killarna men även Dana så bad jag Rasmus ladda ner Pokémon Go i min mobil.... Sen va det kört !;) En liten runda på kvällen i byn efter pokémons, pokéstop och gym....
Hämtade skalmen till mina glasögon och hämtade Dana i Klippan samtidigt
Önskar jag kunde återge den riktiga färgen på blommorna - intensivt röd och så vacker!!
En pokémonrunda på kvällen med ungarna bortom (där det finns ett pokéstop)
Campers och biblioteket
Det kan inte hjälpas - det är roligt!!
Karro körde sin haltande kille runt...
Så här fint har Tina och Lars gjort på baksida av trädgården, där blåbärsbuskarna nu står -
Gymmet vid Monumentet.. En lång runda tillsammans med ungarna på förmiddagen
In till Väla för att köpa till lite till kvällen och
kläder från Flash.
Dusch och piff sedan cyklade vi hem till Lena & Conny och sedan vidare till Fridslätt och Jönsson/Nilssons
Många härliga gäster, några helt nya och många gamla som gatan... ;)
Filip, Emmy, Emil och Moa grillade och serverade det är -  härligt när de är gamla nog att hjälpa till
Jag hade turen att få denna stiliga herre till bordet!
Som vanligt galet rolig fest hos Jönsson/Nilsson. Tuff dag efteråt bara...
 
Fler pokémon....

Kommentera här: