0

Skärgården

Efter frukost och packning av mat, kläder och annat nyttigt så tog vi bilarna ner till hamnen.
Här har vi Tratten!
 
Landade till på en liten ö
 
 
Han vågade och det var kallt!!
 Fantastiskt goda hamburgare som Lars fixade till!
 Tack för denna stunden....
 
Där bor fam.Johansson
Christer blev en två hålsgrävare
Sen var alla tre blåbärsbuskarna på plats (som Tina fick i födelsepresent)
ett svalkande dopp efteråt
...och lite bubbel vid poolkanten
 
 
 
Häftig himmel, häftiga moln och det var bra att de höll sig på sin kant!
 
God kyckling och potatis-kvällsmat
Sen var det tävlig:
 
 Ta på sina jeans utan att använda händerna....
ser lite roligt ut...   ;)
Final! Jag tror att Lucas vann och jag vet att mina jeans gick sönder, fast det var det värt!
Magisk solnedgång.....
Ännu mer magisk soluppgång! Fast då var det bara jag och Tina som satt uppe....
Utom när våra män kom i omgångar och knackad på rutan till oss och när Lisa kom och höll oss sällskap de sista timmarna på morgonen innan vi åkte hem och jag sov nästan hela vägen hem till Skåne...
 
Stort stort tack Tina och Lars för en superhärlig helg!!!   :* :* :*

Kommentera här: