0

100 dagar kvar till New York!

Sov faktiskt hela natten men det krävdes två Ipren för att klara av att starta denna dagen ((Kommer inte ens ihåg när jag stoppade i mig en värktablett av något slag, sist!) Fick i från tårna för att komma iväg över huvud taget men jag kom till "Nya Centrum" där jag skulle tillbriga min förmiddag hos Helén.
 
Lärde mig en massa om Procapita och en hel del annat, Ringde syrran och körde till stadshuset 
Gick in i centrum (kramade om Sofie T på gågatan) och satte oss på
Grafitti
Efteråt körde jag ut till Nord och Viktoriagården. Satte mig och koppla upp mig mot så många system jag kunde och hade fått lösenord till. Satt till 16.30 då jag körde hem. Körde inom stationen och köpte sommarjojo-kort. Christer körde till Hyllinge för att skriva under ett protokoll efter kvällsmaten och jag gjorde lite jobb på datorn. Nu ska jag packa!
Ha de gott så hörs vi! <3

Kommentera här: