0

1:a dagen.....

Fruktansvärt, jag blir så ledsen och besviken på människor
Vaknade vid 02 av att jaginte kunde svälja ordentligt och det gjorde skitont i halsen. Gick ner efter Bafucin men kunde inte hitte dem (visade sig att Rasmus tagit med dem upp till Stockholm), så jag gjorde ingefäravatten och drack det vilket lindrade väldigt. På raggsockor och innan jag försökte somna om.
Klockan 03 gick jag upp och sa hejdå till Dana som blev skjutsad till Hyllie av Ugnes pojkvän och sedan sklle de vidare till Magaluf för tio dagars semester (läs:festande!) 
Sov lite längre än jag tänkt mig och så jäkla typiskt att jag blir sjuk just den här dagen - min första arbetsdag på nya jobbet. Bara att bita ihop och ignorera allt var halsont, huvudvärk och svettningar heter och känns.
En kortare morgonrunda med Tekla innan jag körde till mitt nya arbete!
Först möte med min nya chef, Karen, på stadshuset i Ängelholm
Sedan körde vi till Vejbystrand och Viktoriagården.
Var med på introduktionsmötet för de nya semestervikarierna.
Körde hem 16.45, inom Brännborns och handllade mat  till oss och till Lucas resten av veckan.
Orkade absolut ingenting!
När jag kom hem fixade jag till kvällsmat, Christer satt redan bänkad framför tvn och fotbollen.
Sov igenom kvällen och sedan upp isäng och sov vidare med raggsockor hela natten.

Kommentera här: