0

Arméns knapp

Kortare promenad i  morse, men vae på jobbet kl.07
en runda tillväst för procapitaträning och sedan tillbaka till Vejby, för mitt möte på stadshuset hade blivit inställt. Fick ändå inte det till att fungera. Gick in till Liselott somhjälpte mej vidare och så bokade lunchdate vid sillabordet i morgon! På eftermiddagen kom AlexanderHR ut och försökte lära mig Win-LAS, men det var tydligen svårt utan rätt inloggning... Hoppas på att få ordning på det i morgon. Slutade 17.15
Längtar lite tills jag tar mig tid till lunchpromenader till stranden.
Ringde upp pappa på vägen hem, känns så bra att ringa och höra hur det är med dem båda!
Hemma så gjorde jag "Moffe special"till kvällsmat till mig, Lucas och Rasmus som kom hem alldeles lagom.
 
 
 
Bild snodd från Lenas instagram
5km tillsammans med Lena som äntligen blivit av med sitt gips.
 
Gick inom Eva, granne som gjort detta fina armband och om jag fick av henne (och Dennis!) i examnespresent!
Hon har flera storlekar och färger, säker på att hon gärna säljer om ni vill ha något av dem (synd att batteriet var slut i kameran, annars kunde jag fotat dem alla ju!!)
Stort tack igen Eva! Vet att jag kommer använda det massor!
 
Sitter vid tvn och har matchen ( fotboll, Sverige- Belgien herrar 0-0) igång men tänker gå och lägga mig nu för det är inte en så kul match att höra på.
 

Kommentera här: