0

EXAMENSDAG!

Skola och examensarbetesredovisnngar tis-tors
Lunch på Bullen i Halmstad
Under eftermiddagen fick jag ett mail som sa att Lucas klarat sin svenska och godkänd även i det ämnet! Vilket gör att han kan söka in till gymnasiet! Äntligen och vilken lycka - otrolit stolt över Lucas upphämtning denna terminen! Och som uppskattning så körde han och jag till Väla på kvällen för glass egentligen men det blev kvällsmat också, plus några extra ärenden
Köpte en bukett till Conny & Lena och vi körde inom och kollade att de stod på benen i alla fall, de stackarna!
Full fart framåt och titta bara lite i backspeglarna och glöm inte att leka och ha roligt!Tack Mickan!
TORSDAG och EXAMENSDAG!                  - ÄNTLIGEN!!
fågelskit i håret!
Skolan slår på stort
Nyblivna föräldrar och blivande mammor i klassen
 
tre fantastiska lärare !
Vår rektor G-I, eller Gärtat som vi oxå säger ;)
 
Min pendelvän dessa två åren
Nog första gången som vi alla är samlade. Själv så missade jag tre dagar under dessa två åren.
 
Äntligen klar Socialpedagog
Moe¨t rose och blommor från pappa, Kristina och systrar med familjer
Pappa och Kristina kom och grattade mig på kvällen . Christer var på Kickoff med SprayMaster.
Men jag är glad at de kom själva och jag är tacksam för att pappa är just vår pappa!

Kommentera här: