0

Nytt försök på inlägg

Helt fantastiskt vacker morgon!
Började jobba klockan 07, även denna morgonen. Vid 08 gick jag och Liselott(enhetschef på Viktoriagården)
till ICA Vågen och köpte blommor och jordgubbar till personalen som jobbar midsommarafton.
Fixade till det och fixade till posten som kommit(hittade postfacket idag!)
Fina midsommarstången på Viktoriagården
Precis innan jag gick hem så verkställde jag ett beslut via procapita, så ÄNTLIGEN kan jag det (dvs om det nu blev rätt!). Skön känsla att lämna jobbet med att arbetsuppgifterna faller på plats! 
Lämnade skrivbordet i  snygg ordning också
PÅ hemvägen ringde en personal och var förtvivlad för en vårdtagare hade rymt från frissan. Men under tiden vi pratade så återfanns tanten. Jag körde inom en överfullt Brännborns och handlade till kvällen. (Träffade på MoraPeter och Emelie där). Rasmus och Lucas gjorde laxknyten med mozzarella och basilika till kvällsmat.
Efter maten så bytte jag till träningskläder.
Körde till Ängelholm
...och var med på ännu ett härligt och energigivande sommarfitnesspass.(Fast jag var rätt kass idag)
Snabbt hem och duschade på med nya kläder och kramade om Dana som precis kommit hem från Magaluf.
De hade haft härligt och tokiga dagar där nere! Dana körde mig till Malin där det var drink- och tjejkväll.
"Vägra sitta inne" fick ges upp och regnet vann....
Supermysigt och trevligt!
 
Tack Malin och alla andra!
 
Fick skjuts hem av Lotta Joehns. Det tok blixtra på andra sidan åsn men regnade och åskade mest hos oss.
ca 10 min efter jag kommit hem så kom Christer från Kastrup och New Castle, England. Rasmus hade åkt iväg igen till Karro, men nu är vi nästan samlade hemma igen.
 
 

Kommentera här: