0

Sommarfitness

3kms runda, 50 situps, gummiband, och pushups innan frukost, kvarg med jordgubbar.
Kom iväg som jag skulle på morgonen, Lucas åkte med Mark till Eket och Christer flög till Vallentuna. 
Dessa vilade uanför mitt kontorsfönster.
Började kl.07 i Vejbystrand. Det är en skön känsla på jobbet, känner att jag vet vad jag gör där redan, fast systemen sitter inte riktigt än men snart så.
Körde hem 16.45. Lagade kyckling till mig och Lucas efter disken bytte jag till träningskläder och körde och hämtade Ann. Fortsatte till Ängelhlm där vi skulle på vårt första Somarfitness-pass. Ett grymt roligt danspass med en massa underbara dansstilar och enormt med svett! 
En grym instruktör!!
Kommer att tillbringa två kvällar i veckan, varje vecka, hela sommaren, här!
Fick reda på att Karro klarat sitt körkort nu, stort grattis, finaste Karro - Äntligen! :D
 
Körde hem Ann och tömde bilen från källsorteringssopor.
Hemma hoppade jag in i duschen, Christer satt framför tvn efter en lång dag, med fakiren och allt 

Kommentera här: