0

Vecka 15

Så, nu börjar jag skriva igen efter en lång paus. Haft tufft med mig själv med allt som jag tänkt och inte tänkt.
Trött, mycket trött, utan inspiration och energi. Har känt mig nästan som i dvala. Det borde verkligen inte vara så med tanke på att detta är slutfasen innan mitt "nya liv" börjar. Massor att se fram emot och ändå har det varit motigt hela vägen och jag har fått ta i, i allt jag gjort dessa veckorna, Men nu känns det bättre och jag tänker sammanfatta de senaste veckorna.
 
Haft min LIA på både Ljungåsen och Åbyhem med Louise som enhetschef och min handledare, mycket givande veckor och Louse är helt fantastisk med både brukare och personal. Dessutom utmanade hon mig i att tänka på andra sätt än jag lärt mig innan och öppnade upp för helt andra sätt att se på saker.
Flera kvällar i bubbelbaljan med Christer för återhämtning och deeptalk.
Dessa två växer.
En änglalåda som de har p Åbyhem vid palliativ vård och vid någons bortgång.
Lunchade på "Systrarna i Gränden", väldigt trevligt och gott!
Sett de nya avsnitten av "Huset fulare" - en serie som jag aldrig missade när mina barn var små.
Äntligen fick vi bytat mobilhölje på Christers mobil från det gul/korall som jag hade köpte en gång som reserv, men som han tog över i brist på annat
Sista rundan med salal tilll Christers vandrande pinnar.
Present till Lucas efter han var 2:a bäst i hela skolan i Kängurumatten
Så körde jag igång med att hålla  boxingspass i Ljungbyhed. Fntastiskt roligt trots att jag inte själv får den träningen.
 

Kommentera här: