0

Fortfarande utan bil...

Försov mig och vaknade inte förrän 05.40. Duschade och åt och lämnade över Tekla till Christer som inte började förrän senare idag. Dessutom var han snäll och körde in mig till jobbet. Idag satt jag vid datorn och tog hand om alla matlistor. Kul att ha en uppgift. Vi hade möte med en anhörig och fick undan en del kändes det som. Det tog liteväl lång tid för mig med matlistorna, men det var första gången så i forsättningen ska det mycket snabbare.. Fick besked att min bil inte är klar ännu - skit!
15-tåget hem
Åt lite keso med banan, tog en pn på 15 min, bytte om till löparkläder och sprang min 5km runda idag igen, på 30sek snabbare tid än igår! Lucas hade fixat till kvällsmat till oss två. Dana hade åkt till Väla med farmor och farfar, för att fixa hennes mobil som lagt av. 
Efter mat och dusch så tog Lucas och jag tåget till Åstorp för föräldramöte. Tyvärr var lärarna vi ville träffa sjuka/inte där....Pratade lite med andra lärare, studierektor och rektorn sen tog vi tåget hem igen...
PW med.... nä, jag gick bara 3km med henne idag.
Lyssnade klart denna - bra bok, även om jag tycker att ettan var så mycket bättre!
Laddade ner denna, tänkte först -äh, jag vänjer mig säkert vid den tråkiga uppläsarrösten men den tog inte lång stund innan jag kom på att jag läst den innan , för länge sedan.  Letade upp en annan.
Rasmus kom hem med först flyg, sedan Max (Tack för hjälpen, Max!!)
Dana kom hem med ny skärm och nya insikter. Christer kom hem vid 21.30, jag hade fixat knäcke till oss då. Pratade e sund och nu kallar sängen!
Puus & Kram på er!♥
 

Kommentera här: