0

Ilsken

Härligt det håller på att ljusna på morgonrundorna(åtminstone den som börjar 05!)!
06.45 tåget - då är det redan ljust! :D
En kontorsdag. Fixade med en "synpunktsanmärkning", dörrplupparna - många rundor blev det med dem
Cyklade till Colorama för att fixa karbinhakar till Väst och Cenrtum, tyvärr hade de inte så många inne utan blev tvugna att beställa. När kl. var 10.30 började det krypa i mig men skaffade lite andra saker att hitta på så eftermiddagen blev rätt ok.Slutade med Raida lite tidigare och tog 15-tåget hem även denna dagen men idag fick jag gulligt sällkap...
Hon hade gymmat efter skolan
Christer pratade länge i telefon när jag kom hem så jag somnade i väntan på han skulle bli klar. Vi hade bestämt innan att när jag kom hem att vi skulle upp och gå på åsen tillsammans, men när jag slumrade så körde Christer själv med hunden upp på åsen utan att säga till mig...
 I ren ilska sprang jag 3km (och min fot höll!!!  :D)
Gjorde klart all tvätt sedan helgen och strök alla skjortor och åt filmjölk (fastän C lgata nåt annat)
fortfarande i ren ilska! Var och gör sitt för sig själva tydligen...

Kommentera här: