0

Ledningsmöte - utan bil!

En bra morgon, men försiktig för att foten inte är återställd, men den blir bättre hela tiden. 750m sim
Redo för en dag på HV Väst.....
Men när jag kom ut och kulle köra till arbetsplatsen så vägrade bilen köra, växellådan hade lag av!
Behöver jag säga att jag inte var så nöjd!! 
Gick till jobbet och där började jag ringa för att fixa till bilen.
Behövde  mätarsällningen så jag gick tillbaka till bilen och fortsatte att ringa. Efter några samtal och vidarkopplngar så kom jg fram till att bilen var för gammal för garantin, KÖRFÖRBUD och ej anmäld körförbud!!! Really!!   Så därför ville de inte hämta bilen....  Ringde Christer - vad händer, varför är det körförbud och ta hand om det!  Gick tillbaka och var på ledningsmöte.
Christer kom och hämtade min bilnyckel under mötet och såg till att bilen blev bärgad till Börjessons.
En lunchpromenad med Lena.
Fixade på kontoret under eftermiddagen, bl.a med de nya mobilerna.
Christer kom och hämtade mig från jobbet.
 Lunchen
Christer fixade med kvällsmaten medan jag tillbringade kvällen i tvättstugan och pw med Lena.
 

Kommentera här: