0

Padda upphittad!

Körde till stan för att äta frukost ihp med Luis kl08... eller vad klockan nu hann bli...   ;)
Mysigt EspressoHouse, har inte varit där innan och jag kan tänka mig att det är ännu mysigare till
sommaren när man kan sitta uppe på taket(tror jag i alla fall) Det ska testas i sommar !
Lite senare än jag tänkt mej körde jag oh tanka gas och vidare för att handla mat i Hyllinge
Mycket mat blev det! Har ju inte haft bil och inte kunnat köra iväg nu på två veckor!
Köpte ett extra våffeljärn till fredag nästa vecka.
Packade ut mat och andra varor, åt lite och sedan fortsatte min storstädning.
Så äntligen efter många månaders letande så hittade jag Christer "padda" 
två check på vårensTODO-list!!
Förresten så har vi 800dagar kvar till planering och abete på allt som ska fixas innan dess! :D
 
Killarna tog sina datorer och stolar och flyttade (med Pauls hjälp - tack Paul!)bort till Missionshuset där de har LAN, och vi lär väl inte se dem på något dygn nu och när de kommer tillbaka är de sååå trötta och rödögda, men förhoppningsvis mättade på att spela för ett tag framöver.
Dana spelade match någonstans nere i skåne.
När jag var trött och klar med dagens storstädning så satte jag mig och kollade på Lets dance (såg inte det förra veckan. Vissa är mindre bra, några ok, men gud så duktig Bianca är! Jag blir alldeles tårögd, glad, lycklig,avundsjuk och sen ledsen när jag ser dessa dansprogram.
Fy va jag saknar att få dansa ordentligt!

Kommentera här: