0

#rockasockorna

Självklart rockade jag sockorna !
Skönt att kunna ta bilen till jobbet igen
Hemtjänstmöte på Ylle, med ..
 en liten larmvisning
Här har vi Lenas livsregler placerade på kontoret! :D  ;)
Slutade vid 15.30 hem och samlade mig en liten stund sedan fick jag besök av två män från kommunen som skulle kolla muren innan det skulle beslutas om det i nämnden. När de lämnat mig så tog jag all extra krat jag hade för att övertala mig själv för en löprunda!
5km med Tekla blev det och de sista 2,5k gjorde det väldigt ont i knä och fötter men jag sprang hela vägen.
Gjore kvällsmat till Lucas, Dana och mig, diskade, tvättade, hängde tvätt, duschade, fixade med matlådor, packade simkläder och klder till mrgondagen, filade fötterna och smorde dem innan jag kröp ner galet trött men nöjd i sängen.

Kommentera här: