0

Blåsigt!

När alla lämnat (Christer, Dana och Max) huset, satte jag på en "feelgood-film"
 
Det blev "The Bucket list", såklart grät jag som bara den, men den var mycket bra och det tyckte t.o.m Lucas som kom hem precis i slutet och satte sig direkt och såg den lite kåsen unde filten.  
Jag satte mig vid datorn och gick genom grundkurs i Excel.
Åt, klädde mig och gick ut en timme, och lite mer än 6km
 
...i blåsten! Närmar mig slutet av den boken också.
Christer kom hem direkt efter mig, vi tog en kopp kaffe ihop och fortsatte med vad vi gjorde vid datorerna. 
Fick besked att d inte blir någon intervju i morgon som det var bestämt, för någon hade kommit tillbaka till sitt arbete och behövde det jobbet....
Fast jag har ju tänkt satsa på ett annat jobb så nu planerar jag ut bästa taktiken för att lyckas få just det.
 
 

Kommentera här: