0

Chefsstöd och Instruktör

Kände bra att jobba idag och att jag hittade en uppgift som jag ska göra men har behövt lite tid för att komma in i det, men nu jädrar ska det läggas scheman! 
Budgetmöte på stadshuset med Andreas Bollvik. Efter en timme där körde jag direkt till Väla och till
deras systembolag där jag beställde champagne till senare. Vidare till:
 
Julpyntat och fint i rondellerna
där jag skrev på anställningskontrakt!! Tyvätt dök inte Sofie upp så det tog lite längre tid än vad jag hade... för att kunna köra lagligt tillbaka till Ängelholm igen. Men jag kom dit och jag kom dit i tid!!
Bytte om i källaren och sedan var det dags för veckans första och toksvettiga danspass! Lycka!
Största lyckan är att jag känner för varje dag hur jag kommer tillbaka och mot min fysiska form som jag trivs bäst i - tränad! 
Därifrån direkt hem, försökte prata med min man på vägen hem men han hade inte tid då.
Väl hemma så hade Lucas gjort ett halvdant försökt att laga spagetti och köttfärssås. Fick ta över trots at de satt där fyra (förvisso trötta efter långa dagar alla fyra) och mest satt. Gjorde klart maten, åt, diskade duschade och bloggade. 
Måndagens och tisdagens antällningskontrakt, så jag vet vad jag ska göra exakt under hela vintern!
En lite stund i soffan och varva ner innan jag lägger mig, supernöjd med mig själv och med min dag!
 
Sov gott! 

Kommentera här: