0

Fars dag

Stort grattis på fars dag alla pappor och främst till min egen rare farajävlen!
Lucas hade slagit in farsdagspresenten som han & Cornelia var och köptepå Väla.
Ett par snygga mysbyxor
När Christer och jag kommit hem från Sofiero så åt vi vårrullar och direkt efter det kom mina kära systrar och pappa. Tina körde oss fyra till Väla, för pappa skulle prova ut sina nya vinterkängor. 
En fika tillsammans på Schillers
 
Efter en mysig stund där så gjorde Tina sina ärenden och 
vi köpte även en rakborste till pappa.

Supermysigt att bara vara vi fyra (fastän det var på Väla) även om vi såklart tycker mycket om att vara tillsammans allihop med våra repektive och familjer.
 
Hemma igen så hämtade vi mat från ludan och nu är det dags att hålla kväll och ladda inför första jobbedagen och mina lite tuffare veckor med massor av combatträning och att sätta mig in det nya jobbet.
Längtar tills i morgonbitti!

Kommentera här: