1

Ner med stjärnorna

 
Under tiden jag gick lyssnade jag klart på denna boken - ingen fantastisk men några kloka ord var där.
Den bästa sortens morgnar! Även om jag faktiskt fick äta frukosten i bilen till jobbet, funka!
Var i Munka 7.30 gick igenom de program jag skulle/bör för att få koll. Klockan 09 körde jag in till Ängelholm för att handla
Julstjärnor tll jobbet, tyvärr hittade jag bara hälften av vad jag behövde.
Mellan 10-12 var jag på studiebesök på Väst - Me like! Ordning och reda och struktur i deras arbete, ja en massa andra bra saker som jag ska försöka ta efter till jobbet. 12.15 Hade jag lunch, och gissa vad....
Äntligen fick jag lite sushi igen! Tyvärr hann inte Annika tillbaka från sin utflykt, så jag lunchade i min ensamhet.
 
Men vi kom samtidigt till stadshuset, där jag tillbringade hela eftermiddagen med en chefsintroduktion.Därifrån direkt hem för Dana behövde bilen till sin träning. Jag fixade kvällsmat till mig och Lucas.
Tillsammans plockade vi ner dessa från vinden, hann inte mycket mer innan Dana kom och jag tog bilen till Ängelholm igen.
 
Idag tog jag i som tusan, håret var helt genomblött av svett efter en timmes dans.(Lika förundrad var gång över dem som är osvettiga och ser oberörda ut efter passet!)
Herregud - jag ser ju ut så här! Lycklig och genomsvettig!
Efter passet körde jag hem och hoade direkt in i duschen satte mmig med Dana och kolladein Wahlgrens värld och sen i säng.
Intensiv men mycket lärorik dag! Trött i både kropp och knopp, kommer att sova gott i natt!

Kommentarer:

1 Syster :

skriven

Tack kära du för den fina bilden. Men gubbarna var ju trevliga

Svar: Där var väl inget fel på den bilden - du är ju glad, precis som gubbarna var/blev ;)
Lotta Henrysson

Kommentera här: