0

På plats....

Idag är dagen då allt faller på plats... hoppas jag!
Började med 3km i friskt härligt väder!
Dusch, frukost och klädd för intervju körde jag iväg och 
slängde källsorteringssopor
Direkt vidare till Helsingborg och Väla och Nordic Wellness, där jag skulle träffa Sofie.
 
Och jodå det blir att jag blr cobatinstruktör igen och det känns så fantastisk roligt!! 
När vi var klara och överrens så fortsatte jag in till stan
Dubbeltankade bilen - äntligen är den fulltankad igen! Brist på allt annat än Dana, har den bilen haft
nu i två månader. Vidare ner i stan till asiatiska butiken
Köpte flera pake med sjögräs som kommer att ingå i mina luncher tillsammans med misosoppa en tid nu.
Tillbaka till Välaområdet
En flaska champagne...
Blommor på Flowerteam
Veckohandlade mat och sedan hem för att packa upp och åt en tallrik filmjölk innan jag körde till Ängelholm
Möte på stadshuset igen denna gången även tillsammans med EC som jag kommer att jobba ihop
med och jag börjar med det på måndag. 
 
Allt föll på plats!!   Sååå himla lycklig! 
Nu har jag ett par tre småsaker som ska fixas till sedan är allt perfekt!
 
Har haft vidare kontakt med N.W och det löser sig till det bästa där.
Nu laddar jag för att vara vakt för Klippansgymnasieskolors insparksfest på Folkets Hus i natt.
Lucas är med i elevkåren och då ställer jag gärna upp.

Kommentera här: