0

Verksamhetschefer

Lite jobbigt känns det nu....
Satte mig tidigt och tittade på MI.
Klockan 10 så körde Dana och jag upp på åsen och gick en runda
Vackert!
Härligt sällskap!
Toppenväder i 7km
Under tiden vi gick så ringde det och jag fick besked på ett av jobben jag sökt att jag inte fått det (vilket jag själv räknat ut för länge sedan...) Men jag sa att jag sökt ett annat i området och Verksamhetschefen skulle lägga ett gott ord för mig. Känns bra och då vet jag att det börjar i  december.
 
Jag hann knappt hem innan det ringde igen och en annan verksamhetschef ringde och ville ha mig på ett annat område. Jag tackade ja, och sen får vi se vad det blr av det men jag har en bra känsla till detta!
Äntligen!
Såg denna bilden i mitt insta-flöde och först tänkte jag -Rasmus!! Sen såg jag att det var en Calvin Klein reklam...
 
Christer och Basse har varit här innan de körde til Polen och Dana har gått till sitt jobb. Jag väntar hem min Rasmus och tänker planera klart  innan jag ska börja jobba. Skönt om jag har ordning och allt klart då (förvisso inte mycket kvar), så jag ka koncentrera mig på mina nya jobb!
 

Kommentera här: