0

Beauty nails

Satte på musik högt i hela huset från sängen innan jag gick upp i morse en rätt go känsla!
Åt frukost och började putsa fönster och städa sovrummet ordentligt, duscha och körde in till stan (som i Hbg)
vet inte hur det gick till egentligen....  Men det var som vanligt värt väntan. Tack för fikan Luis! :*
Inom JYSK på hemvägen för att köpa badrockar.
In med dem i tvättmaskinen hemma inan jag fortsatte til Klippan
Före....                                                                   Efter...
Nytt ställe för mig: Beauty nails - och jag blev mycket nöjd! Snabbt, billigare och mervärde i en liten handmassage, mycket uppskattat!
Åt sen lunch, stök och vek ren tvätt,hämtade Dana i Klippan, handlade kvällsmat.
Hämtade upp Max, körde hem och lagade lövbiff med grönmögelost.
Körde och hämtade hallon till Christers djur, såg en film och till sist Walgrens värld innan jag nu är redo för natten.Full dag i morgon som jag ser så fram emot och ännu mer till lördagen!
Sköt om er så hörs vi! 
 

Kommentera här: