0

Ebba

 Jag har handlat på systemet idag....
Riktigt så farligt är det egentligen inte för vi är ju tio vuxna en hel helg och mycket av det röda vinet ska vara i maten. 
Halloweentips till blommorna
Pumpa att skära ur och en "uppvaktnings-bukett"  från Flowerteam
Körde hem och lastade ur mat och dricka och fortsatte direkt hem till Ebba (som fyller år i morgon!)
Vi drack kaffe, åt fikabröd(som jag hade med mig)  och pratade en hel del och jag ställde mina frågor
om stugan som jag funderat på ett tag.
Riktigt trevligt att träffa Ebba för det var alldeles för länge sedan senast!
Fick med mig några småpumpor hem som hade trängt sig på i hennes kompost.
 
Hemma igen fick jag chansen att prata med min minsta son irl och min store son genom luren.
 
Då har man blivit headhuntad! Skoj och spänande, vi får se vart det leder!
 
Min kontakt som jag har försökt ringa till hela dagen har jag ännu inte pratat med, men min mailkontakt har jag fått besked ifrån ett både positivt och negativt besked från henne.
 
Dags för kvällsmat! Hörs senare!
 
 

Kommentera här: