0

Med bockarna..

Här är d
 
Huset storrstädat: Nästan hela huset är storstädat ordentligt, har något rum kvar och stora vinden, annars        har jag gått igenom alla cm i huset! Fast det är inte tillräckligt för att sätta en bock.
 Njä, jag har två "rabatter"/områden till att fixa innan bock.
Absolut blev jag godkänd SocialPedagog!
Och anställd som Enhetschef(fast nu behöver jag bli det igen...)
Sparat har jag och gör jag!
Lucas läser Ekonomisk på Åbyskolan och jag är mycket stolt!
Perfekt sommarfest - så nära det går! Jag är mycket nöjd och hade en fantastsikt rolig kväll på gamla               Vägasked!
Perfekt Fröfest - så nära det går att komma en sådan så - mycket trevlig eftermiddag/kväll då också!
 Jag springer varje vecka, men har inte sprungit så mycket att jag kunnat förbättra mina tider så                        mycket. Jag har inte gett upp utan det kommer
 Jag är nöjd med att den inte är ikryssad för jag har nya planer där och som blir mycket bättre!
       Börjar på dem i helgen...
Ann och jag körde Triathlon nere i Sövde och det kan bara bli bättre!
Fullt godkänt examensarbete, inte fantastsikt men jag blev nöjd och läraren blev nöjd.
 Här får jag skämmas så dåligt det gått för mig, men det är inte för jag inte försökt utan för att just nu är              min kropp inte i läge för det pga av en hel...tes massa hormoner. Hoppas de rätta till sig snarast!
Paddan hittade jag nästan direkt när jag skrivit listan, men inte alls där jag trodde jag lagt den
Butterflyn hittade jag väldigt snabbt också, inte heller den är jag trodde mig lagt den
Dana hade en superrolig studentvecka och student så jag är säker på att hon är mer än nöjd!
 
11 av 16, det är bara att göra klart denna och sedan börja på nästa Mål-lista!

Kommentera här: