0

Planering

Det regnade i morse och än är jag inte inne i de gamla goda vanorna så det blev ingen pw i morse...iheller.
Men jag körde Dana till Klippan, där hon skulle vara på dagis nästan hela dagen och jobba. Konstigt med bara en unge hemma på morgonen....
Satte mig och ringde runt, bokade tider, ändrade tider, kollade jobbfronten och skrev en jättelång ToDo-lista för denna veckan. Hela tiden har jag i bakhuvudet hur jag ska gå tillväga i stugan och mitt nya projekt, eller nytt är det inte men det är flyttat och ändrat. Kollat ritningar, tips och råd på nätet. Kommer bli superbra! :D
Önskar att jag kunde hitta riktigt gamla kartor på lantmäteriets sida men har inte lyckats hitta någon än.
Palmerna håller på att flytta in
Slutklämmen i gamla massagerumet och en löprunda hade jag tänkt mig i eftermiddag, mellan tvätt och chaufförsjobb. 
Ha det gott, så hörs vi senare!

Kommentera här: