0

Svartagölen

Det blev ingen morgonpromenad men jag hann läsa lite i "Axel", innan de andra vaknade. Det hade frusit under natten och det var alldleles vitt på marken. Ingen is på dammen än tack och lov med tanke på våra stackars fiskar som jag hoppas får lite mer vatten  dammen innan det fryser ordentligt, så de har chans att överleva och att dammen inte bottenfryser. Efter frukost och disk så klädde vi på oss och kramade om Rasmus & Karro som körde hem igen(de fick med sig dammsugare och skrivare til Stockholm) det har ju många fler timmar än oss hem. Vi andra gick ner till Svartagölen
 
 
 
Malin hade gjort god Gulschsoppa till lunch som vi åt innan vi packade ut oss i bilarna och körde hem.
 
Alltså vilken underbar helg, helt perfekt på alla sätt och jag är sååå tacksam!! Vilka underbara vänner,
vilka underbara barn med respektive. Och jag tror att alla känner så efter helgen, 17 personer i vår lilla stuga på 65kvm utan att det känns jobbgt eller trångt det minsta, utan alla bara är bäst TACK ALLA!!
 
När vi kommit hem, packa ur, packat in och packat upp så kröp Christer och jag ner i badet.
Lyxigt!
Satt och mös tills vi blev hungriga och beställde mat.
 
Efter maten såg vi en film, som kunde varit bättre, såg Walhgrens vrld innan jag gick och la mig med
"Axel" en stund. Vaknade efter någon timme och läste en stund till...

Kommentera här: