0

Kört runt

Vaknade med go känsla och begav mig ut på en PW 
Bästa starten på dagen!
Lämnade Dana och Max i Klippan, körde hem och åt frukost, disk, och tvätt körde tillbaka till Klippan för att sola (Missat så mycket sol i sommar när jag satt inne på kontoret) Kom hem bytte om och så ...
sprang jag dagens 5km, men fy va tufft det var idag!!  Samma tid som första dagen men sååå mycket jobbigare!
Duschad och körde till Ängelholm där det blev en lunch helt utan bilder men med desto trevligare sällskap av min kära syster (Tack för lunchen, Annika!) på "Torstens". Vidare till brännborns och köpte blommor,
morotskakor och vaniljhjärtan.
Körde direkt till Allarp och hälsade på pappa & Kristina som nyss kommit hem efter sin semester i Estland, Lettlan, Litauen och Finland... Polen... de hann säkert med något annat land också!
Pappa har ny bil och då MÅSTE den köras in ordentligt och varför inte börja med 302mil....   ;)
Det är ju bland det bästa han vet, nu när han inte trecker runt på åkrarna i traktor!
De har gjort så fint på uppfarten!
Plockade mossa i skogen och sedan körde jag till Riseberga
Satte nya blommor till mamma och ett (tidigt, jag vet!) LED-ljus.
 
Hemma och ska lägga mossan på plats....
 
återkommer!
HDSL
 
 

Kommentera här: