0

5km i solnedgången

Måndagen verkligen sprang iväg! En uppdatering av Mia från veckan som gått direkt på morgonen, de vanliga morgonmötena och sedan två bra intervjuer direkt på det. Blev tvungen att hoppa över lunch, utan med en banan i väskan halvsprang jag till kommunhuset där vi hade ledningsmöte. Efter det gick vi tillbaka till Ybbåsen och jag fick gjort lite till på kontoret. Körde hem lite över 17, hungrig, trött och lite manglad, men bestämde mig för att det inte skulle förstöra resten av kvällen utan medan Christer lagade kvällsmat så tog jag hand om tvätten och efter vi ätit gick vi en runda på 5km i solnedgången.... 
 
 
Riktigt skönt
Drackett glas med Resorb, för huvudvärken ville inte riktigt ge sig. Tog hand om tvätt och packade träningsväskorna til morgondagen, tog en kopp grönt te innan jag nattade mig vid 21-tiden.

Kommentera här: