0

Arbetsmiljöverket

 3km pw i morse och 23min på löpbandet på kvällen.
I blåst och regn på morgonen
Kom på halvvägs till Perstorp att jag glömde pussa Christer hejdå innn jag körde... så nu får det dröja några dagar. En lång dag med två möten och lite kontorsarbete i slutet.
Det va så lite så....  ;)
Körde hem vid 17, satt blommorna i vattenbad medan jag gjorde kvällsmat till mig (och lite till Lucas)
Kycklingbacon, kokta ägg mozzarella och sallad. En PN på exakt 15 minuter innan jag diskade, bytte till löparkläder och gick ut till löpbandet.
Två flugor... träna in combaten medan jag sprang och träna inför vårruset nästa vecka..
Gick in strök lite kläder och manglade,  dammade,satte tillbaks alla blommorna, duschade, bloggade medan Dana berättade om sin fotbollsträning och jag hade kontakt med Christer som precis kommit till lägenheten i Vallentuna. NU ska jag gå och lägga mig efter jag packat väskorna till morgondagen.
 
Nöjd med min dag!
 

Kommentera här: