0

Dubbelpass

På kontoret hade jag något medarbetarsamtal, samtal med några av de nya vikarierna och så lite mer arkivarbete. 13.45 körde jag till Norra Lyckan skolan
Höll ett combatpass för högstadieeleverna där. Superkul på alla sätt! En snabbdusch där (föörstår att inte elever duschar längre- hopplöst att skölja ur någonting i sådana duschar! Och då har jag ju ändå kort hår nu för tiden! Tillbaka och arbetade en timme till. Hämtade upp Dana från hennes jobb och så tog hon över bilen vid Järnvägsgatan. Lämnade mina terminalglasögon på Glasögonhuset och fortsatte till Beautynails. 18.15 gick jag hemåt.
Börjar bli vår även i Klippan
Rosa blev det denna gången.
Lämnade Dana(som körde tillbaka till Klippan)på Åbyvallen och körde hem. Åt två mackor, pn i 9 minuter, dammsugade nedanvåningen bytte till träningskläder och körde till Ängelholm.
Ett härligt och väldigt svettigt Worldfitnesspass med Hanna. Känner hur jag tar i för varje gång och snart är jag tillbaka i form igen.! Hem nästan direkt i säng, megatrött och somnade direkt
Bra för vår motioneratävling
 

Kommentera här: