0

Grattis Pappa!

Pappa fyller år idag! Hipp hipp hurra för den rare fara....!♥
½ runda på morgonen i regn och blåst
Till perstorp med en smygande träningsvärk. Möte med chefer, intervjuer och fler möten, tuffa utmaningar hela dagen och ett avslt med budgetmöte. Tanken att jag skulle hinna gå igenom combatpasset under lunchrasten kunde jag glömma utan när jag landade i Klippan på Nordic wellness effter jobbet fick jag snabbt gå igenom uppvärmningslåtarna och sedan ha em vid sidan om under passet... funkade hyfsat.
När jag kom hem hade Christer fixat till kvällsmat till oss två.
Inget barn hemma (Lucas stack till Åstorp och Dana tränade fotboll).
Satt och pratade en stund och bestämde oss för att se ett avsnitt med piraterna (Black sails, tror jag serien heter). Var inte i säng förrän 22.30

Kommentera här: