0

Lång härlig dag!

 
 
 
En skön stund på badhuset med 1000meters simning innan jag krde till jobbet, missade förvisso morgonmötet, fast ärligt är det lite därför jag ansträngt mig, för att kunna i viss mån kunna bestämma mina arbetstider och jobba hur mycket jag vill (och det finns hur mycket som helst!!) Var med på HTTmötet och sedan försökte jag få lite struktur på mail och listor som behövde kollas. 
 
 
Ett hembesök ute på landet, och jag tycker nog att det var givande, dessutom varade det i 1,5 h så min lunch åt jag kall (skulle varit en varm soppa)på teamträffen vid 13.45.
märkligt att maten minskar eller försvinner i kylen....
Klockan 15,30 hade jag en spontanintervju,direkt efter ett "medarbetarsamtal" och 16.40 körde jag i ilfat till Klippan (efter att ha ringt och bett dem ta fram vikter och bräda till mig.
 
Var med på ett 45min pump-pass. Skyndade mig hem och bytte kläder och packade till morgondagen, hängde upp tvätt på tork och satte igång ny maskin,åt två grillade korvar, tränade på Låt 1a,1b, 1c och 2  i combat 71. Skrev och körde till Ängelholm.
 
nyklippt och väldigt nöjd!
 
mina fina ungdomar
50 minuters dans med Hanna som instruktör
Hem och duscha, fixa med tvätten, satt ca 10 min i soffan innan jag gick och la mig.

Kommentera här: