0

Vägen hem

Klockan ringde 03.40 och vi tömde lägenheterna och packade ut oss i bilarna. 
Vi missade lite och det blev "fel väg" tillbaka, vi ville undvika köra i bergen och köra i tunnlarna som vi gjorde på ditvägen, men det gick ändå.
 
 
 
Frukost någonstans i södra tyskland
 
Hannover..
Christer körde och jag tränade combat 71, sov och läste Angelique
En glass, lite drick och kissepaus. Sista biten upp genom tyskland och till Puttgarden körde jag och Christer vilade till sig. Vi åt på båten och sa hejdå till varandra och sedan var det full fart hem till Kvidinge.
ömde bilen och bara var hemma på kvällen. Jobbet tar vi i morgon! 
Det var underbart att komma hem vår i trädgården med både vitsippor, scillor och blåsippor! Sängen var extra skön att lägga sig i.
 
Hela skidresan var superbra planerad i minsta detalj och allt från väder, till backar och bilfärden kunde inte blivit bättre!! Jag kunde varit bättre på skidor men ingen visste att jag skulle vara rädd igen! 
Stort tack till alla som var med och extra stort tack till Mattias som gjort ett fantastiskt jobb med att planera allt detta!
Om jag kommer att åka skidor igen... ? Det får vi se.

Kommentera här: