0

Vårträning

Nu är vårens träning inplanerad in i minsta detalj. Kommer att köra mina Bodycombatpass som vanligt och dessutom träna upp min löpning igen så jag kommer runt Vårruset på en bra tid för mig, målet är 5km på 25min. Simningen startar jag med denna veckan också. Dansen är ett måste inte bara för kroppen utan även för själen!! Vad kan vara bättre än att införskaffa lite nya träningskläder, något som gör all träning lite roligare och jag känner mig alltid lite mer inspirerad, motiverad och förberedd. Tänkte att jag ska prova från detta märket: Bring sportswear.   

BRING SPORTSWEAR
 
MESH Sweater | Pink Pastel Top | Black Crop Top | Gray Tights | Red Tights | Pink Tights
 
Sponsrat inlägg

Ser fram emot denna våren och allt som kommer att förändras, förbättras och uppfyllas! 
Ha en riktigt skön söndag!

Kommentera här: