0

Avtack Emma!

Det blev ett bra möte på Kommunhuset och efter det var jag tillbaka på Ybbåsen innan samordnare och chefskolleger gick till "hörnan" för att äta sushi/taibuffé
riktigt gott och bra sushi
det var avtackningslunch för Emma som ska lämna hemtjänsten för att prova något annat i några månader. Önskar henne allt gott och lycka till - fast den tjejen klarar allt!
Tillbaka på Ybbåsen så gick jag en runda på avdelningarna och lyckade få ordning på en del småsaker.
Gick till Österbo och hade en del bra samtal där både med personal och vårdtagare.
Gick tillbaka och slutfördearbete och hade några telefonsamtal med anhöriga.
16.15 körde jag till Klippan
Ett härligt svettigt pass men en grym träningsvärk för mig, från de andra passen denna veckan.
Härlig känsla och ett fantastiskt bra gäng som gav järnet hela timmen.
Körde hem och var sååå trött i kroppen. Lucas hade nyss kommit hem från sitt träningspass och Dana spelade match i Strövelstorp ( de vann med 7-2, Dana gjorde mål igen!! och tre assist!). Lucas och jag kokte ägg och sedan blev jag sittandes en bra stund för att samla krafter. Duschade.... och då kom jag på att jag skulle stryka....  Så då gjorde jag det! Strök och manglade allt. Nu är jag jag helt färdig men också mycket nöjd!
 
Måste berätta att jag lyssnar på Nora Roberts - Förföljaren och tyckeratt den är riktigt bra och spännande (lagom blandat med kärlek såklart!)
 
Gonatt och ta hand om er! ♥

Kommentera här: