0

Mark&Pernilla

En lång dag i Perstorp. Innan jag lämnade Perstorp, så var jag på Kommunhuset för att lämna  en tjänstgöringsrapport från en av feriearbetarna och för handla på Apoteket till Christer.
Körde direkt till Klippan för att hålla ett träningspass.
Men innan dess köpte jag blommor på Majvis.
 
 
Ett riktigt grymt pass om jag får säga det själv med dessa två fantastska tjejer. Vi borde nästan filmat oss, alla tre på samma håll och utan mic.
Körde hem och duschade direkt efter och efter att ha väntat på Christer en stund😜😄😲 så körde han och jag till Åstorp, Mark & Pernilla.
 
Supergod mat och en mycket trevlig kväll hos dem. Där vi fick beslutat att Tom Petty är far till alla texter som Gyllene tider och Håkan Hällström tagit åt sig äran för. Jag körde hem oss senare och direkt i säng , riktigt trött!

Kommentera här: