0

Cykelfilm

Det blev ingen morgonrundan men på med träningskläder och körde till Klippan för
BodyPump med...
Goaste Emelie som instruktör!
Ett bra pass, och som jag kom på(igen)där - det går inte att leva på gamla meriter i pump...
Jag tycker pump är fantastiskt bra alternativ till styrketräning på gymmet, för här får du en bra genomkörare med vikter för hela kroppen på en timme.
 
Nordic Wellness har något som kallas Boost4u, där du filmat ett pass som du håller(och har hållt en längre tid)i, och skickar in för att få feedback och för att N.W ska kunna säkerställa att de har tillräckligt bra instruktörer på sina anläggningar. Idag körde alla Klippans cykelinstruktörer ett maraton-pass på två timmar tillsammans och jag filmade dem alla i omgångar för just detta ändamålet.
 Bra musik kör de där inne, svettas gör de något enormt!
 Snodde bilden från insta på de fyra grymma instruktörerna(hoppas det inte gör något, misslarsson), för jag fick ingen bra på alla fyra framifrån.
Mellan filmningarna så hängde jag i repan,och drack kaffe med dessa godingar! Tack för trevligt sällskap, Danne och Rasmus!

Kommentera här: