0

ForeverLivingProducts

Så detta är min första leverans från ForeverLivingProducts. Tänker verkligen testa de olika produkterna och recensera dem en efter en här.
Börjar med denna
Mest för att jag redan vet att jag aldrig är utan den! 
Jag blev presenterad för produkterna och affärsmodellen för nästan tjugo år sedan. Just då passade det inte mig MEN denna GELLY  blev jag förtjust i redan då och har aldrig varit utan den efter det. Senast nu i somras brände jag mig rejält i handen när vi kokade kaffe över öppen eld och jag använde "fel" grillhandske och brände hand och fingrar. Satt ett tag i kallt vatten men till sist blev jag tvungen att ta mig tillbaka till stugan för att hämta gellyn. Det brände, pulserade, blev rött och svullet... och gjorde  väldigt ont! Smörjer på i omgångar under kvällen med GELLY, till en början sved det men efter natten varken syntes eller kändes det att jag bränt mig. Så detta är en produkt jag verkligen kan rekommendera! Även om du skulle bränna dig i solen eller bli stungen av bi eller geting. GELLY dämpar det avsevärt om det inte försvinner helt.
Alla människor borde ha det nära till hands!
Och nu kan man köpa det genom mig också!

Kommentera här: