0

Juldagen

Det har blivit tradition att på juldagsmorgonen ta oss till idrottshallen för att röra lite på oss. 
 
Ett gott gäng, mest bollspelare....
t.ex "rundpingis"
Men så är jag också där... och en av mina punkter att lyckas med(eller att återlycka med, för kroppen min har blivit både tyngre och stelare de sista åren) under våren, är handstående, spaget men också att hjula utan att sträcka  baksidan fler gånger....
 En bra början (efter en hel del stretch)
 Hemma från idrottshallen hade äntligen Rasmus, Karro och Tristan komit hem till oss
 
Fina goa Tristan som alltid är glad 
 
 1:a och enda julbordet för min del i år (och alldeles lagom!)
På kvällen laddade vi upp för
Ett crosscage-pass Klippan - de blev svettiga (och jag har hört nu efteråt att de fick bra träningsvärk!)

Kommentera här: