0

Spinning

När jag kom till Nordic Wellness i Klippan hade det blivit någon klabb med bokningssystemet så jag hade inga deltagare på mitt pass....och jag som var så nöjd med det när jag satte ihop det....Det slutade med att jag gick in i lilla svettiga rummet🤣
45minuter spinning,  var precis vad jag behövde... eller det blev det i alla fall!
Med Willam som instruktör! En riktigt bra spinninginstruktör, så ni bör gå på hans pass. (Jag inte blivit varken hotad eller mutad.... bara ombedd att skriva så😉)
Det var ett bra pass och jag kommer ärligt att gå på det igen, fastän jag inte är en fantast av att sitta låst till en cykel när jag vill hoppa till musiken..MEN det är sjukt effektiv träning och jag droppar inte svett på cykeln  utan det bokstavligen en rinner från mig! Så jag tänker satsa på åtminstone ett 30min pass lite då och då! Tack William, du va grym!💪
 
När jag skulle duscha så passade jag på att väga mig(det var länge sedan sist), och jodå, -2kg till sedan sist.
🌟till mig! Om jag tar i lite till så når jag mina mål, satta för detta året!

Kommentera här: