0

Monday...

Skönt att komma ut på morgonen och Kaninjägaren är så spännande att lyssna på nu! Kanske lite för spännande när man går själv i mörkret...
Lämnade huset efter Christer och Lucas, som båda körde och jobbade i Eket.
Jag satte igång med mitt arkivarbete efter morgonmötena och blev nästan klar innan förre chefen kom och uppdaterade mig inför lönesättningen. På eftermiddagen så hade jag möte med nattpersonalen - trevligt att träffa dem ordentligt också! Tyvärr kommer det att ta tid innan jag hinner förlja med dem på natten, men det kommer. Lämnade arbetet efter jag fixat lite och kände mig smånöjd. 
Jag försöker vara tydlig att denna förändringen som kommer att genomföras på arbetet kommer vi få ge ett år ungefär innan vi kan tycka för mycket. Efter de två-tre första veckorna hade jag ändå i mitt huvud att det jag skulle göra skulle bara ta två månader och blev rätt stressad, lite frustrerad och trött.... Men tack och lov kom jag på att året gäller mig också så jag saktade ner tankegången och bestämde mig för att ta en sak i taget för att inte bränna ut mig och allt annat på en gång. Nu har personal-arkivet blivit klart och det finns akter för alla i personalen! Nästa projekt för mig blir vårdtagar-arkivet sen har jag en bra grund att stå på, för på det viset lär jag mig namnen bra och vet efter hand vilka vi pratar om och det är en skön känsla. Jag vill ju att det ska bli riktigt bra och alla ska känna sig stolta över arbetet vi gör och över hemtjänsten i Perstorp!
 
Screenshot efter Karros snap. Rasmus var med/gick högvakten i helgen, men han hade informerat om att han inte skulle synas så mycket, och enligt Karro så såg hon bara honom på permissionen. Stilig var han i alla fall!Och så lite bilder från tjejerna i Thailand
 
 
 
Hahaha

Kommentera här: