0

sushi

Körde med Lucas till Klippan där vi var på utvecklingssamtal. Det var väl som vi väntat båda två. Han är lite lat(hans egna ord) och skulle kunna bättre om han tog i lite. Annars fungerar skolan rätt bra för honom nu. Han hade omprov senare under dagen som hade gått riktigt bra! Jag körde direkt till Perstorp och hade två intervjuer. Vi bokade upp båda två som vikarier. Gick med Åsa, Josefine, Kristian och Emma och lunchade på stationen.
Provade deras sushi som var helt ok, men inte fantastiskt.
På eftermiddagen var det Teamträff för Bäckavägen. Personalen kommer in till mig med olika frågor hela tiden (känns det som) och det är jätteskoj! Körde hen från jobbet vid 17.15 och Lucas hade kvällsmaten klar till oss två 17.30. Åt, diskade vilade och bytte till träningskläder. 
Äntligen fick jag dansa igen och det var Hanna som höll passet. Hemma igen så duschade jag och gick direkt och la mig! Christer var hemma vid 23 och nåt, men då sov jag redan.

Kommentera här: