0

Badbaljan!

Var inte lika tidigt men jag var på jobbet 06.45 denna dagen, och hann träffa nattpersonalen (en var samma som igår och en ny, men som jag träffade på dokumentationsutbildningen), även denna morgonen. Var med på morgonmötet och meddelade personalen lite nytt ang vårdtagare. Klockan 11 hade vi möte med en kvinna som varit där under hösten för att hjälpa till att strukturera upp verksamheten och hjälpa till att få igång Lapscare.
Nere vid stationen för att köpa sushi, men tyvärr var den slut när det var min tur att beställa... Veggovårrullar istället - det var mat det också, och jag tog det med upp till lokalen där jag åt med de andra. Kom in en massa där, gjorde klart mitt v.s.o-schema, fick äntligen verkställighet i Procapita och fick fixat med ASIH-beställning till SSK för helgen. Började sortera lite papper och hela tiden tänker jag på hur jag ska ändra/förbättra på mitt kontor (gardin och blommor) och gör mig mer och mer hemmastadgad där. Patrik är med en stund på morgonen och en stund precis innan vi går hem men annars sköter jag det mesta själv redan. Känns bra!
Hemma på kvällen så hade Christer precis varit ute och sprungit så vi kröp ner i badbaljan 
Så skönt!! Och varje gång säger vi båda - det här måste vi göra oftare, så vi ska försöka få in det som en fredagskvällsrutin för oss båda, efter jobbet och en löprunda. En Stinas kyckling till kvällsmat och när klockan var 21 sov jag i sängen...Nöjd, stolt och glad!

Kommentera här: