0

Eket

Dusch och piff och jag glömde få min håruppsättning fotad. Var rätt så nöjd själv med den! Men det var precis jag kom i min "tjockis-klänning" så det är verkligen dags för kroppen att ändras och minskas. Vi packade in övernattningsväskorna en magnum Pol Roger och blommorna i bilen och Christer körde oss till Eket (och jag fick stoppa honom från att köra till jobbet!), Villa Eket och Annika & Roy
försnacks till fördrink. Karin & Sven-Olle, Fia & Peffe var också gäster denna kvällen.
vacker dukning av Annika
Soppa på roccula och med pilgrimsmusslor
Gratinerad hummer till förrätt nr2 En champagnessorbet till mellanmat och ett Nyårskahoot av Christer innan
hjort och potatiskaka 
sorbet med vitchoklad
All mat var fantastisk god, som vanligt hos Annika (& Roy)
Vi hade supertrevligt och det var precis vi hann ut till raketerna i tid.

Kommentera här: