0

Mycke resande

TACK gulligaste Gittan!
Morgon på hotellet började med 6km på cykel (löpbanden var upptagna). situps, armhävningar, knäböj och rygglyft(BRAK) men på hotellrummet.Duch och sedan gick jag och MIa tillsammans ner till frukosten.
Superdrillad och trevlig personal.- God morgon, sovit gott? var det flera av dem som frågade, på ett trevligt sätt och inte alls påträngande. Sånt uppskattar jag mycket!
Fantastisk utsikt mot Globen.
Tunnelbanan mot Gullmarsplan och sedan buss 188 till Stora Sköndal.
Ersta är en gammal fin skola.
Även där med en fantastsik utsikt!
Tyckte om våra föreläsare, allt var väldigt strukturerat och de verkade ha full koll på allt (till skillnad från förra skolan jag gick på). 
Lunch på "Magnolia", får se om vi äter där igen. Maten var fullt ätbar, men sedan fick vi höra både det ena och det andra om den restaurangen...
Diskussioner, föreläsningar och redovisningar (jag var tvungen att lyssna mest då jag inte arbetat alls med värdegrundsarbete i äldrevården) fram till 16. Buss tillbaka till Gullmarsplan, tunnelbanan till Centralen och tåget ner till Hässleholm. Där kom Sanne och hämtade oss, lämnade av mig i Kvidinge. Sedan körde de hem och packade klart för en karibienresa, som de skulle påbörja dagen efter. Hoppas verkligen att de får några sköna veckor nu!