0

Skön söndag

Vaknade tidigt av mig själv av att jag och tänkte ut dagordningen på teamträffarna.... gick ner och skrev upp den. Tog fakta och tips inför vår vår-resa. Åt frukost med Christer när han kom ner. Tvättade, strök och mangla klart i tvättstugan. Inget ont som inte har något gott med sig - vaknade pigg och kunde ta hand om saker och mådde fantastiskt bra - det hade jag inte gjort om jag hade haft gäster kvällen innan, även om jag tycker det är synd att de var sjuka alla...
Körde till Åstorp
Äntligen km jag till detta solariet och det var verkligen skilllnad jämfört med oasen! Riktigt skönt!
Åt lunch med killarna och körde till Skäralid.
 
Gick nästan 8km på 1,5h tillsammans med Maria. Herregud vad jag flåsade, mycker mer än jag brukar. Undrar varför...I vilket fall var det mycket trevligt och skönt att gå i skgen. Lämnade äntligen över pärmen med Sommarfestpapperna. Sa hejdå p parkeringen och sedan körde jag upp till pappa och Kristina.
Drack kaffe och pratade med dem en stund. Jättemysigt!
Körde hem och fixade med packning till veckan som kommer. Såg två avsnitt och åt
Räksallad till kvällsmat.

Kommentera här: