0

Snögubbe

Har fortfarande inte fått ordning på det tekniska utan får "gå bakvägen" för att få in mina foton från mobilen till datorn. Rätt mycket klabbigare men det går ett tag.
 
Måndagslunch: Indiskt med kära syster Annika. Jag åt något vegetariskt och jag bestälde det som där var minst kryddor i, annars gör det ont i munnen. Men spenat och fetaost funkade bra och var riktigt gott!
Kvällsmaten hemma i ett nyttigare hus... mycket gott det också.
 
Tyvärr syns det inte så bra på bilderna , men det är två stora snö/grus/gråsbollar på gräsmattan framför Torggatan. Inte en enda snörest runt omkring på hela gräsmattan! Någon har varit envis och "visst ska göra en snögubbe". Det såg väldigt roligt ut.
En skön kvällspromenad med min älskling.
Jag fick undan det mesta av veckan stryk/mangeltvätt på kvällen, riktigt skönt!

Kommentera här: